hitowy makijaż :)


Witajcie!
Jak Wam mija tydzień? Na szczęście dla większości, chyli się już ku weekendowi :)
Ja postanowiłam , po okresie posuchy i lenistwa, zmobilizować się znów do wykonywania makijażu przynajmniej co drugi dzień. Przed Wami efekty moich poczynań, czyli makeup zmalowany moimi hitami wszech czasów w kategorii kosmetyków kolorowych. 


Makijaż oczu jest banalny i wspaniały, kiedy nie za bardzo mam czas. Cała ruchoma powieka pokryta jest cieniem color tattoo w kolorze "on and on bronze", który ma wspaniały połysk oraz niesamowitą trwałość. W załamaniu powieki roztarłam mój ulubiony cień z paletki sleeka ultra matte darks, czyli "villan" - niejednoznaczny fiolet, który dopiero na oku ujawnia swoją głębię. Więcej o tej palecie możecie poczytać tutaj. Dolną powiekę oraz zewnętrzny kącik oka podkreśliłam ukochaną granatową kredką flormaru. Ma piękny kolor, niemigrujący brokat oraz dość dobrą trwałość. Swatche znajdziecie w tym poście.


"Co masz na ustach?" zapytacie zapewne ;)
Jest to mój ulubiony koralowy duet, któremu poświęciłam nawet osobną notkę. Tą notkę.
Niewidoczny na zdjęciach róż to "ooh la la" od Lily Lolo, a rzęsy pomalowałam moim ulubieńcem - growing lashes od wibo. Ta maskara ma świetny stosunek jakości do ceny.
W makijażu udział wzięli:


Lubicie takie połączenia kolorystyczne?
Chciałybyście poczytać więcej na temat paletek sleek oraz mojej opinii o nich?

Pozdrawiam Was serdecznie,
Ł.

15 komentarzy:

  1. Kto co lubi heh, ale wyrażam po prostu swoją opinię. Sam makijaż nie jest taki zły choć przy opadającej powiece nie powinien rozchodzic się na boki a lekko optycznie unosić oko poprzez wyciągnięcie ciemniejszego ciena powyżej załamania w kierunku zakończenia brwi. Brwi są szerokie, gęste i przez to wydają się "ciężkie". Odciągają uwagę od makijazu, sprawiają wrażenie jakby całość "przytłaczały". Warto skorygować łuk, który tutaj praktycznie nie jest zarysowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym skorygować brwi, jednak nie umiem tego zrobić sama, a kosmetyczek się boję. Do tej pory każda chciała mi zrobić brwi a'la Pamela Anderson, a ja nie lubię wąskich brwi i uważam, że takie mi nie pasują. Może ktoś mógłby polecić mi sprawdzoną pod tym kątem kosmetyczkę w Lublinie?

      Usuń
    2. hm ciężko powiedzieć, nie widzimy linii Twoich włosów, nie wiem jak w całości prezentuje się twoja buzia, szersze brwi albo uroku dodają albo odstraszają - ale Twoje na pewno nie straszą;P

      cieniowanie powieki jest dobre, może nie idealne ale dobre - poprawne:)

      Usuń
  2. Jaki pięknusi! Strzelę sobie taki w piątek :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bez przesady teraz grube brwi są modne. Kto co lubi!

      Usuń
    2. Ja właśnie lubię grube, choć zdaję sobie sprawę, że należałoby je uporządkować. Jednakowoż do tego potrzebuję dobrej kosmetyczki, a na taką jeszcze nie trafiłam ;)

      Usuń
  3. pięknie, Lico. usta mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ładnie :) bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba bardzo Twój makijaż, lekki, świeży i bardzo kobiecy ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paleta to moje kolejne marzenie a kolor, którego użyłaś też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...