miętowy sorbet od Siouxie - bardzo wiosenne paznokcie


Witajcie :)

Przywołuję wiosnę. Postanowiłam malować paznokcie na świeże i radosne kolory.
O istnieniu serii lakierów Gel Like od wibo, stworzonej przy udziale blogerek, dowiedziałam się dopiero niedawno. Oczywiście zamarzyła mi się Oleskowa brzoskwinka oraz turkusowy błękit, kiedy jednak stanęłam przed szafą wibo, ujrzałam dużo pustego miejsca w miejscu, gdzie powinny się znajdować wymienione lakiery. W oczy rzuciła mi się jednak bardzo żywa, choć pastelowa (moim zdaniem) pistacja od Siouxie. 


Lakier nosi numer 8 oraz nazwę "mint sorbet". Formuła jest kremowa z dużą ilością shimmeru w nieokreślonym kolorze. Lakier ma dość gęstą konsystencję, łatwo rozprowadza się po płytce. Schnie dość wolno, dlatego pokryłam go warstwą seche vite. Nie zauważyłam żadnego ciągnięcia się lakieru, o którym pisały dziewczyny w kontekście innych kolorów z tej serii. Odnośnie trwałości, będę musiała dokonać aktualizacji, ponieważ pomalowałam nim paznokcie dopiero wczoraj.



Jak się Wam podoba sorbet miętowy od Siouxie?
Lubicie pastelowe paznokcie?

Dobranoc,
Ł.

26 komentarzy:

  1. Jest naprawdę piękny!:) Ciekawe czy u mnie uchowały się jakieś kolory... będe dopiero w czwartek więc wtedy sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna pistacja, mam nadzieję, że kiedyś ją zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem on bardziej pistacjowy niż miętowy.

    nie mój kolorek :]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zolty od Jamapi i 3 warstwy i dalej przeswit... ale chce jeszcze lakier od Amethyst i ten fioletowy... moze wpadnie mi jeszcze jakis pastel:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, chociaż nie widzę swoich pazurków w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za pastelami nie przepadam, ale ta mięta wygląda bardzo oryginalnie, dlatego być może dam jej szansę. Na razie mam lakier od Amethyst i muszę zweryfikować jego właściwości. Jeśli nie przypadną mi do gustu, to daruję sobie pozostałe żelki z blogerskiej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  9. Boooze, za chwile sie okaze, ze zbankrutuje, bo przez Ciebie i ten mi sie spodobal, aaa! :D niedobra jestes!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor super, ale nie mam najlepszych doświadczeń z lakierkami Wibo

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładny, ale ja się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. nazwa idealnie pasuje do tego kolorku!
    śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest, iście wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lece po niego dzisiaj! Ostatnio mam chrapkę na wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny :) kupię jak spotkam w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały kolor:)

    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam bardzo gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten shimmer dodaje mu uroku. Nie sądziłam, że mi się spodoba, ale na paznokciach wygląda naprawdę pociągająco. Może po prostu masz zbyt ładne paznokcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny, wiosenny kolorek ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się bardzo podoba, idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  20. wow jaki fajny kolor, czysta wiosna:]

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny, właśnie przez Ciebie waham się czy następny ma być Blue Lake czy Siouxiowa miętka :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...