cienie makeup geek część 2/3

Witajcie :)
 Przychodzę do Was z kolejną porcją swatchy cieni makeup geek.
Pierwszą porcję prezentowałam tutaj.
Przyznaję, że niełatwo było mi zrobić stwatche tych bardziej błyszczących cieni, ponieważ mój aparat wariował w odpowiedzi na tyle blasku i za nic nie chciał złapać ostrości.
Zawsze pierwsze zdjęcie ukazuje cień w cieniu ;), a drugie w słońcu.

Last dance - satynowa brązowa śliwka





Shimmermint - metaliczna miętowa zieleń z delikatnym złotym shimmerem





Sensuous - lśniąca purpura ze srebrnymi drobinkami





Taupe notch - taupe :)





Mandarine - pomarańcza ze złotym shimmerem





Jak Wam się podobają moje maleństwa? ;)


11 komentarzy:

  1. Ta purpura i pomarańcz wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie też są :)
      Jestem oczarowana jakością tych cieni.

      Usuń
  2. Przepiękne!! też chce takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fiolety, ale i ta pomarańczką bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, jak ja kochasz fiolety, to pewnie spodoba Ci się cień drama queen, który jeszcze pokażę.
      Mamy bardzo podobne gusta, jak widać :)

      Usuń
  4. Hej pisałam na poprzednim poście, ale powtórzę-możesz powiedzieć w jaki sposób zapłaciłaś za cienie w sklepie internetowym, trzeba mieć kartę kredytową? Na stronie nie znalazłam nr konta? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mandarine jest niesamowity ♥ Wpada na listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba. Ogólnie, Hexx, uważam te cienie za najlepsze, z jakimi miałam do czynienia.

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...