tag: moje włosy w pigułce


Nie jestem bezkrytyczną fanką tagów i z pewnością nie będę odpowiadać na wszystkie, jednak ten bardzo mi się spodobał. Zostałam wywołana do tablicy przez Frau Muffin, której serdecznie dziękuję :)

Zasady:

* odpowiedzieć na 13 pytań.

* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)

* podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.

1. Twój naturalny kolor włosów: średni, raczej ciepły brąz (patrz zdjęcie poniżej).


2. Twój obecny kolor włosów: tym razem patrz wyżej :) Nigdy nie farbowałam włosów i bardzo się z tego cieszę.


3. Aktualna długość Twoich włosów: tak zwana "długość do stanika".



4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy: do bioder.



5. Jak często podcinasz końcówki: co 3 - 4 miesiące.


6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane: proste, choć ich końcówki czasem się odwijają.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy: oceniam je na niską lub średnią.

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.): są normalne u nasady i suche na długości.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny: myję włosy co drugi dzień, zazwyczaj rano. Na noc nakładam olej, zwykle khadi lub green pharmacy, rano myję je płynem do kąpieli dla niemowląt babydream, a następnie nakładam maskę pod folię i turban. Zmywam po 40-90 minutach i robię płukankę, zazwyczaj octową lub lnianą. Zazwyczaj pozwalam włosom wyschnąć samoistnie, jeśli nie mam na to czasu, suszę je chłodnym nawiewem.Na koniec traktuję końcówki olejem lub serum ochronnym, na przykład Mythic oil.

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.): olejowanie, bogate maski i delikatne myjadła :)


12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura: rozpuszczone włosy lub warkocz. Nie mam serca (a raczej rąk*) do wymyślnych fryzur.



13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały: "Idźże wreszcie do fryzjera.", a ja odpowiedziałabym: "Spadajcie" ;)



+ Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? W pielęgnację włosów zaczęłam zagłębiać się jakiś rok temu, kiedy to trafiłam na bloga nieocenionej Anwen.

A na koniec słabe, bo słabe, ale zawsze, zdjęcie moich włosów:


Bardzo przepraszam Was za mistrza drugiego planu, czyli zawias :) Nie mam w domu najlepszych warunków do robienia zdjęć włosom.

Taguję wszystkie chętne :)

Podoba Wam się ten tag?
Ja uwielbiam "włosowe" tematy :)

*Mam nadzieję, że nikt nie pomyśli, że nie mam rąk :)

Ps. Już jutro lubelskie spotkanie blogerek. Już prawie obgryzłam wszystkie paznokcie ;)

20 komentarzy:

  1. Wow śliczne włosy i taki długie...ja bym chciała żebyś mi przybliżyła termin porowatości włosów. Jak ją określić i co to oznacza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo :)
    Termin porowatości włosów odnosi się do stopnia rozchylenia łusek włosa. Im większe rozchylenie, tym wyższa porowatość.
    Sama nie jestem ekspertem, więc odsyłam Cię tutaj: http://czarownicujaco.blogspot.com/2012/04/oleje-podzia-i-troszke-o-budowie.html
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za objaśnienie terminologi i klikam na link doszkalać się ;) dzięki :*

      Usuń
    2. Już wiem o co chodzi z ta porowatością ;)

      Usuń
  3. moje włosy w sumie są bardzo podobne do Twoich strukturą i długością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :)
      Biegnę sprawdzić na Twoim blogu, o ile pokazywałaś włosy.

      Usuń
    2. nie pokazywałam :P nie jestem włosomaniaczką. ale zamierzam się zabrać za kłaki w listopadzie :)

      Usuń
  4. Masz śliczne włosy! Cieszę się, że wzięłaś udział w tagu i bardzo rozbawiła mnie Twoja teoretyczna rozmowa z włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczne włosy <3

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włosy :) Ja tak samo nie umiem żadnych fryzur wymyśleć hehe, jedynie koczek albo warkocz :))

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Na żywo" wyglądają jeszcze ładniej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają na gęste i zdrowe :) czasem zazdroszczę prostowłosym, że mogą tak ładnie obciąć włosy na równo, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...