zakupy włosowe


Od dłuższego czasu zmagam się z wypadaniem włosów, które ostatnio jeszcze bardziej się nasiliło. Mój kucyk, w przeciwieństwie do mnie, schudł i jest dwa razy cieńszy, niż był jeszcze rok temu L
Bardzo mnie to martwi i zastanawiając się, jak temu zapobiec, przypomniałam sobie, że w maju kupiłam i zużyłam wcierkę Babci Agafii wzmacniającą i w tamtym okresie wypadanie znacznie się osłabiło. Dodatkowym argumentem przemawiającym za tym produktem jest fakt, iż  firma go produkująca nie testuje swoich wyrobów na zwierzętach.
Nie czekałam długo, weszłam na stronę internetową kalina sklep i zamówiłam trzy buteleczki tego specyfiku:




Nie byłabym oczywiście sobą, gdybym nie kliknęła czegoś jeszcze i tak do koszyka wpadł witaminowy spray do włosów: 



Od 08.09 używam wcierki babci Agafii i kiedy skończę dwa opakowania, postaram się napisać recenzję.

Czy Wy używacie rosyjskich kosmetyków do włosów?
Co o nich myślicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...