NYX taupe blush - pierwsze wrażenia i swatche


Witajcie :)
Ogarnął Was już szał przygotowań świątecznych?
Ja nadal mam zbyt dużo pracy by szaleć w kuchni, ale dziś udało mi się przygotować dwa rodzaje śledzi na wigilię. Muszą się dobrze "przegryźć" przez te kilka dni :)
Tymczasem chciałabym pokazać Wam kilka zdjęć produktu, który fascynował mnie już od dość dawna. Jest to róż marki NYX w kolorze taupe. Już jakiś czas temu zyskał internetową sławę jako doskonały produkt do konturowania twarzy dający efekt cienia, a nie opalenizny.


W opakowaniu, zwłaszcza na zdjęciach, kolor wygląda na blado-różowy, jednak na skórze (co możecie zobaczyć niżej) wychodzą z niego szaro-fioletowe tony. Pierwsze skojarzenie, jakie miałam po zrobieniu swatcha to "siniak". Bałam się konturować tym produktem, jednak po pierwszych próbach jestem zachęcona i zaintrygowana :)




Produkt ma średnią pigmentację, dzięki czemu możemy stopniować efekt na skórze i nie skończymy z wizerunkiem ofiary przemocy domowej. Wykończenie różu jest lekko satynowe. Nie jest to płaski mat, ale też nie można w nim dostrzec żadnych drobinek. Co najważniejsze, efekt na twarzy jest bardzo naturalny i możemy nim stworzyć efekt prawdziwego cienia pod kością policzkową, czy na linii żuchwy. Poniżej możecie zobaczyć swatche w różnym oświetleniu:




Będę dalej eksperymentować z tym produktem i spróbuję uchwycić dla Was na zdjęciach efekt, jaki można nim osiągnąć. 

Znacie ten róż? 
Czego używacie do konturowania twarzy?

Pozdrawiam,
Ł.

16 komentarzy:

  1. Odcień bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim, chętnie sama bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam się na konturowaniu, ale jakbym go miała, to może bym się czegoś nauczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygujący kolor! Ja mam ochotę na inny odcień tego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny odcień do konturowania! O różach NYX słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze dla mnie to wyglądało na jasny róż ale cień do powiek:) nijak się to ma do swatch'a:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się konturuję miodkiem z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simply, ileż ja się o nim nasłuchałam na YT! Muszę koniecznie wypróbować :)
      Którego koloru używasz?

      Usuń
  8. Świetny produkt, mam go w swojej kosmetyczce.
    Zapraszam do mnie, oraz wzajemnej obserwacji http://adrianna-poleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zwrócić w jego stronę, bo już jakiś czas temu bardzo mnie zaintrygował ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny! uwielbiam i kocham takie odcienie! lubi się z nimi równie mocno moja twarz i pyzate poliki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę sprawdza się tylko do jasnych cer? Niesamowicie mi się podoba, ale boję się, że będzie mało widoczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Principessa, sądzę, że sprawdzi się zarówno przy jasnej, jak i średniej karnacji :)
      Sama nie mam najjaśniejszej cery.

      Usuń
  12. mam jasna cerę i włąsnie przymierzam sie do jego zakupu :) wygląda cudownie, zobaczymy czy sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...