lakier lovely crystal strength 402


Kupiłam ten lakier całkiem przypadkiem, włócząc się po rossmanie.
Teraz wiem, że to musiało być olśnienie ;), bo nigdy dotąd nie kupiłam nic m arki lovely.
A lakier jest przepiękny!
Jest to żelkowo - kremowa baza w kolorze lekko rozbielonej zieleni z całym mnóstwem przepięknych złoto - różowych glassflecków.
Uwielbiam takie połączenia.



-ma słabe krycie: na paznokciach mam 3 warstwy i pod światło 
prześwitują końcówki
-łatwo się aplikuje
-schnie umiarkowanie
-nie smuży
-na moich paznokciach wytrzymał 3 dni pod seche vite bez 
najmniejszego uszczerbku
-pięknie mieni się w słońcu i sztucznym świetle
-łatwo się zmywa

 A tak wygląda pokryty sech vite:



Podoba Wam się ten kolor, czy może nie gustujecie w zieleniach?


4 komentarze:

  1. Ja mam bardzo mało lakierów zielonych, zupełnie nie wiem dlaczego bo kocham ten kolor...A może już wiem, no tak..mój facet nie cierpi zieleni:D
    Ale ten kolor który prezentujesz wygląda fenomenalnie, przy najbliższej oazji przyjrze się mu w rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie tak zrób, bo kolor jest piękny, a lakier bardzo łatwy w obsłudze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie przepadam jakoś szczególnie za zielenią na paznokciach, ale ta mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem jest piękna, ale ja bardzo lubię zielenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...