program pielęgnacji cery na listopad

Witajcie :)
Dziś chciałabym Wam przedstawić mój plan pielęgnacji skóry twarzy na listopad.
Wyznaczam sobie w tym miesiącu trzy cele:
-zmniejszyć ilość zanieczyszczeń,
-zmniejszyć przebarwienia,
-zadbać o odpowiedni poziom nawilżenia.
Cele nie są wygórowane, więc mam nadzieję, że uda mi się im sprostać.
A oto kosmetyki, których mam zamiar używać:

Poranna transza nawilżenia i ochrony:


Krem na dzień noni care (recenzja) stosuję na twarz i szyję po oczyszczeniu skóry.
Krem pod oczy ziaja sopot to nowość, zobaczymy, jak się sprawdzi.
Mój absolutny niezbędnik to krem z filtrem 50+. Nie wyobrażam sobie wyjść bez niego z domu :)

Oczyszczanie twarzy:




Krem do mycia twarzy safira to nowość, u mnie ma za zadanie wstępnie rozpuścić brud i makijaż.
Żel do mycia dla dzieci babydream wraz z gąbeczką calipso dokładnie, acz delikatnie oczyszczają twarz.
Tonik nantes therma liquid ma za zadanie tonować i nawilżać skórę.

Złuszczanie:


Acne derm (recenzja) zawiera kwas azaleinowy, rozjaśnia przebarwienia, mam nadzieję, że pomoże też na zanieczyszczenia skóry. Będę go używać około 5 - 6 razy w tygodniu na kilka godzin.


Korund wymieszany z olejem bardzo intensywnie złuszcza skórę. Będę go używać raz w tygodniu, a po nim serum z kwasu hialuronowego i oleju arganowego, aby zregenerować  i ukoić skórę.

Nocna straż:


Pod oczami będzie lądować sprawdzony już krem pod oczy noni care (recenzja).
Na twarz będę nakładać zamiennie kurację regenerującą DLA, maseczkę niewelującą zaczerwienienia Bandi oraz maskę ze 100% olejem sojowym BingoSpa.

Po miesiącu dokonam podsumowania i postaram się ocenić, jakie efekty przyniosła taka pielęgnacja.

Last, but not least: suplementacja.
Od kilku dni codziennie piję koktajl z siemienia lnianego (3 łyżki dziennie) i jabłka.
Na chwilę obecną mogę stwierdzić, że świetnie wpływa na mój układ pokarmowy.
Więcej wrażeń przedstawię pod koniec listopada.

Regularnie, już z przyzwyczajenia, piję też napar z pokrzywy.



Macie jakiś swój opracowany program pielęgnacji skóry twarzy i szyi?
Lubicie testować, czy używacie sprawdzonych kosmetyków?

20 komentarzy:

  1. Oj chciałabym sie tak zmobilizować, ale jakoś w połowie zawsze brakuje mi czasu i rezygnuje :/ trzymam kciuki żeby ci sie udało wyrwać w realizacji planu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kciuki :)
      Mnie to przychodzi jakoś bez większego trudu.

      Usuń
  2. ja lubię szukać nowych ciekawostek i próbować wszystkiego czego jeszcze nie znam :) ! a sprawdzona pielęgnacja to oczyszczanie peeling plus nawilżanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gąbeczka Calypso jest u mnie ostatnio niezastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też to już moja kolejna (4 albo 6) i nie mogę bez niej żyć :)

      Usuń
  4. ja też się ostatnio wzięłam za swoją cerę... po mału zaczynam widzieć efekty, ale niestety na to trzeba czasu... i jeszcze trochę czasu mi zajmie doprowadzenie cery do takiego stanu, abym była na serio zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że na to trzeba czasu.
      Ja też walczę :)
      Powodzenia i rezultatów życzę.

      Usuń
  5. też muszę taki program opracować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, koleżanki w moim wieku nie wiedzą co to krem pod oczy a Ty masz pielęgnację od A do Z. Bardzo mi się to podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja jestem przyzwyczajona do tego, że muszę dbać o skórę, bo jest ona baaadzo sucha i w dodatku mam skłonności do plam pigmentacyjnych, więc filtr to dla mnie podstawa praktycznie od dzieciństwa.

      Usuń
  7. to z safiry ejst zjabeiste ! ;D mam to juz jakis czas i po prostu nie wyobrazam sobie dnia bez tego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a używasz tego kremu do demakijażu? dobrze usuwa czy trzeba poprawiać?

      ja planuję też stworzyć sobie jakiś program (z przewagą nowych kosmetyków;)) i liczę na wiele - może taka gwałtowna zmiana w pielęgnacji coś pomoże

      Usuń
    2. Dość dobrze zmywa delikatny makijaż, jeśli potrzebuję czegoś więcej, używam oleju, takiego jaki mi się nawinie, do demakijażu :)

      Usuń
  8. ciekawy program. obyś uzyskała swoje cele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się ostatnio cera popsuła - znak że idzie zima ;P. Też muszę wdrożyć jakiś program - na razie kupiłam AcneDerm ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AcneDerm na prawdę działa, tylko musisz dać mu czas.
      Ja mam teraz massssakrę na brodzie i w okolicach ust: linieję jak wąż i straszę Bogu ducha winnych przechodniów :)

      Usuń
  10. ojej wydaje mi się bardzo skomplikowany ten plan działania, okroiłabym go nieco by zobaczyć co tak naprawdę działa a co szkodzi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wcale nie jest jakiś skomplikowany. Zależy mi na efektach.

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...