różowa kreska i życzenia :)


Witajcie, Kochane w tym wyjątkowym dniu :)

Pewnie większość z Was biega teraz w amoku robiąc ostatnie porządki i wyjmując z piekarnika ostatnie blachy ciast. Zazdroszczę Wam, ja ślęczę nad projektem, a wolałabym piec pierniczki :)

Jeśli możecie, oderwijcie się na chwilę od krzątaniny, zaparzcie sobie kawę lub herbatę i obejrzyjcie moje nieudolne bazgroły. Do zmalowania tego makijażu zainspirowała mnie Słomka, której zwierzyłam się, że chciałabym opanować fuksję na powiekach, a Ona doradziła mi na początek kreskę.
To był świetny pomysł. Wykonałam ją przy pomocy płynu do pigmentów kobo.
Uważam, że taki kolorowy akcent ciekawie ożywia twarz. 
Zadziwiająco dobrze czułam się w tym makijażu :)



Jak Wam się podoba taka kreska?

Wszystkie kosmetyki, których użyłam:


A teraz najważniejsze:

Życzę Wam wspaniałych świąt!
Trafionych prezentów, przepysznych potraw, ciepłych chwil w gronie najbliższych oraz, co najważniejsze, owocnego leniuchowania :D
Ł.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda makijaż z taką kolorową kreską- jest troszkę szalony, kolorowy, ale zarazem subtelny :)
    Wesołych Świąt przy okazji! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. taka kreska to na pewno nie dla mnie, ale ładnie wygląda :)
    zdrowych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna kreska, pasuje do Twojej tęczówki :)

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny rooooz :DDD ciekawie wyglada ;DDD moje oczy chyba wygladlayby zmeczone pod takich kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kreseczka i ładne oczko ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna krecha;)Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mam radochę, że Cię zainspirowałam. Fuksja ślicznie wygląda przy Twojej ciemnej tęczówce.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...