wyniki rozdania ze sklepem magicznykubeczek.pl!


Witajcie :)
Czy Wy też wczoraj mieliście problemy z bloggerem?
Ja kompletnie nie mogłam dodać posta.

Jednakowoż ważne jest, że już dziś wszystko jest ok i mogę Wam podać wyniki rozdania, które zorganizowałam wraz z Panią Ewą ze sklepu magicznykubeczek :)
wygrywa:


Marcepanka, gratulacje! :)

Czekam na wiadomość od Ciebie, abym mogła przekazać dane Pani Ewie.
Napisz do mnie na powrot.do.siebie@gmail.com.

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję za udział i życzę Wam miłego sobotniego wieczoru :)
Ł.

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...