przyjemności od Hexx i flos lek :)


Witajcie :)

Dziś wpadam do Was tylko na chwilkę, aby pochwalić się przemiłą niespodzianką, która mnie ostatnio spotkała. Otóż, zostałam wybrana do testowania produktów flos lek z linii emoleum w ramach akcji HexxBox organizowanej, jak sama nazwa wskazuje, przez Hexxanę :)
Dziękuję, Kochana!
W ekspresowym tempie, bo już w piątek dostałam w swoje łapska nowe "zabawki".
Oto i one:


Co pisze o nich producent?

Olejek 2 w 1
Olejek łagodnie myje i oczyszcza skórę całego ciała, nie zaburza jej naturalnego pH. Pozostawia na skórze delikatny film ochronny, uzupełnia niedobór lipidów i zapewnia skuteczną ochronę przed nadmierną utratą wody. Łagodzi uczucie napięcia i szorstkości skóry. Zawarte w preparacie oleje roślinne (słonecznikowy i morelowy) oraz delikatne emolienty odpowiednio nawilżają i natłuszczają suchą skórę. Zapobiegają łuszczeniu się, wysuszaniu i pękaniu naskórka. 

Krem nawilżający do twarzy
Krem przynosi ulgę suchej skórze, zapobiega wysuszaniu i łuszczeniu się naskórka. Mocznik oraz kompleks lipidów OMEGA wygładzają i uelastyczniają podrażnioną i wrażliwą skórę. Krem bardzo intensywnie, głęboko i długotrwale nawilża, zmniejsza zaczerwienienia oraz uczucie napięcia i szorstkości. Odbudowuje warstwę lipidową i pozostawia na skórze delikatny film chroniący przed nadmierną utratą wody oraz niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych (detergenty, chlor, wiatr). Krem zalecany jest jako produkt wspomagający terapię problemów dermatologicznych m. in. w przypadku atopowego zapalenia skóry.

Lipidowy balsam do ciała
Balsam przynosi ulgę suchej i podrażnionej skórze, zapobiega wysuszaniu i pękaniu naskórka, zmniejsza zaczerwienienie oraz uczucie napięcia i szorstkości. Kompleks lipidów OMEGA zapewnia ochronę przesuszonej i odwodnionej skórze, zmniejszając parowanie wody z jej głębszych warstw. Prebiotyk wzmacnia barierowość skóry, stymulując jej mechanizmy obronne. Mocznik zmiękcza i nawilża naskórek oraz łagodzi swędzenie. Balsam odbudowuje warstwę lipidową, długotrwale i skutecznie nawilża i natłuszcza zarówno zdrową, jak i suchą, skłonną do zmian atopowych skórę.
\
Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że składy są dość przyzwoite, a kosmetyki nie podrażniają mojej skóry. Recenzji możecie się spodziewać za jakieś dwa miesiące.

Jesteście ciekawe tych kosmetyków?
Jakie macie doświadczenia z firmą flos lek?

Całuję,
Ł.

25 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wszystko dotarło na czas :)

    Przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyczekuję recenzji :D miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. na razie czaję się na kosmetyki flos lek :) z chęcią przeczytam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudeńka :)
    miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kremik do twarzy zapowiada się ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam nigdy typowej pielęgnacji z flosleku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nie.
      Choć chyba kiedyś miałam ich flagowy żel pod oczy, ale nie za bardzo pamiętam :)

      Usuń
  7. Zapowiadają się całkiem interesująco, osobiście bardzo lubię markę Flos-lek, jednak tych kosmetyków jeszcze nie próbowałam.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe;) Lubię tę firmę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, a takich kosmetyków Flos-Leka jeszcze nie miałam okazji testować. Miałam jedynie żele pod oczy, które bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten olejek to coś dla mnie :). To jakieś nowości, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydaje. Olejek zapowiada się ciekawie :)

      Usuń
  11. jeśli się nie mylę, to numerek 1 będzie jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, że zostałaś wytypowana do testów :)
    Chętnie poczytam recenzje, choć przez krem pod oczy zniechęciłam się trochę do firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również chętnie przeczytam Twoje recenzje na temat nowych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...