h&m nail polish zoo


Ten lakier kupiłam razem z city, o którym pisałam tutaj
 Były zapakowane razem i to chyba dobrze, bo świetnie do siebie pasują.
Jest to holograficzny mini brokat w bezbarwnej bazie.
Tym razem nałożyłam go solo, na odżywkę, ale stanowczo jest to raczej lakier nawierzchniowy: na paznokciach mam 5 warstw, także widzicie, że jego krycie jest znikome.


Poza tym nie mam mu nic do zarzucenia:
-łatwo się aplikuje
-szybko schnie
-nie smuży
-na moich paznokciach wytrzymuje 5 dni bez topa
-pięknie mieni się w słońcu i sztucznym świetle
-zmywa się koszmarnie, jak to glittery :)


Jak Wam się podoba ten dziki blask? :)


3 komentarze:

  1. fajny jest :) nie poznałam go bez różowej bazy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba. Chciałam spróbować uzyskać nim krycie, ale chyba nie jest to możliwe przy rozsądnej liczbie warstw.

    Bardzo się cieszę, że do mnie wpadłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten lakier :D Jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...