dzień 10 i 11 (08 i 09.09.12)

Te dwa dni były dość zwariowane (jak na moje standardy :)) i nie zdążyłam zrobić zdjęć wszystkich posiłków, więc postanowiłam umieścić je w jednym poście.
Wczoraj był drugi dzień regeneracji przed zawodami. Wybraliśmy się też po południu na Europejski Festiwal Smaku, który odbywał się w naszym mieście.
Dzisiaj po biegu wybraliśmy się na obiad do mojej Babci, więc raczej nie miałam okazji ani chęci do fotografowania potraw.

Co do samego biegu, to był świetnie zorganizowany i poprowadzony przez bardzo przyjaznych ludzi :)
Dziękuję ekipie Pierwszej Dychy do Maratonu Lubelskiego!
Jeśli o mnie chodzi, to nadspodziewanie przygrzało mi słońce (brak czapki :\) i w trakcie biegu rozbolała mnie głowa, przez co z wyniku nie jestem jakoś szczególnie zadowolona, ale nie było też najgorzej.


08.09

Trening: przerwa

Menu:
09.30
duża grahamka z masłem, kiełkami i jakiem/ serem pleśniowym/
masłem orzechowym i miodem

 13.00

ogórki kiszone + risotto z cieciorką

16.00
oscypek z żurawiną + duży lód włoski

19.00
kawałek bagietki + oliwa + ser pleśniowy

09.09

Trening:
-10 km/czas 57:26

Menu:
09.00
chleb słonecznikowy z masłem, bazylią i jajkiem/
serem pleśniowym\ masłem orzechowym i miodem

14.30
barszcz czerwony + ziemniaki z sosem + pomidory z 
cebulą i oliwą (u Babci)

17.00
kawałek szarlotki + kawałek tarty z gruszkami

O samym biegu może napiszę więcej, kiedy dorwę się do jakichś zdjęć :)

3 komentarze:

  1. Pysznie wyglądają te zdjęcia z posiłkami i w tym poście i w poprzednich, czekam na jakieś fajne przepisy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się wkrótce zamieścić jakieś przepisy.
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.
    To pierwszy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:)
      Pamiętam, jak niedawno ja dostałam pierwszy komentarz -bardzo to dla mnie było miłe i cieszyłam się:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Każdy z nich to miód dla moich uszu i oczu :)
Jednocześnie proszę o niezamieszczanie zaproszeń, reklam, ani linków do swojego bloga. Mój blog to nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...